Thursday, January 1, 2009

Lawatan Ahli Parlimen Merbok

Pada 30/12/08 jam 5.45 petang, Ahli Parlimen Merbok iaitu Dato’ Rashid Din telah melakukan kunjungan ke rumah Cendawan Bumi Kulat di Felda Teloi Timur. Tujuan utama lawatan beliau adalah untuk melihat perkembangan Projek Kulat Orang Kampung yang akan dilakukan secara usahasama diantara Bumi Kulat Enterprise (BKE) dengan Parlimen Merbok.



Beliau telah ditemani oleh pembantu peribadi serta rakan-rakan untuk melihat secara dekat proses penjagaan cendawan serta mendapat maklumat mengenai Cendawan. Disamping itu juga, beliau melahirkan rasa kagum apabila di maklumkan tentang aspek kebersihan yg menjadi keutamaan didalam bangsal iaitu ketika proses pembenihan sehinggalah ke penuaian.



Dato’ Rashid Din yang merupakan bekas Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) MODENAS-EMOS telah memberikan beberapa cadangan untuk penambah-baikan serta idea-idea bagi mengembangkan perniagaan BKE.




BKE juga bebesar hati atas kunjungan tersebut dan berharap ia adalah merupakan perangsang untuk BKE bertambah maju dan berjaya dalam bidang yang diceburi.

- Fazali

No comments: